Partida a Barcelona

L’editor Àlex Ferrer té els contactes indispensables per poder fer una presentació d’un llibre de la seua editorial en un lloc immillorable de Bacelona: la llibreria Catalònia, sobre la qual m’informen a posteriori que té certs vincles personals amb les Terres de l’Ebre. Així és que  quedem de presentar-hi Partida dimarts 7 d’octubre.Abans, l’editor ja m’ha fet arribar unes targetes d’invitacó perquè les distribuïsca entre el possible públic assistent, cosa que he fet amb mot de gust. La darrera vegada que vaig ser en una presentació a la sala dels arcs de la llibreria Catalònia hi havia Josep Igual i Cinta Arasa presentant llibres seus, ara arà prompte un any. No sé fins a quin punt aquest espai dedicat a la cultura al rovell de l’ou de la capital pot considerar-se un lloc emblemàtic perquè, al capdavall, el conec molt tangencialment. Tot i que ja hi havia estat abans, quan vaig anar-hi per aqueixa presentació em va passar pel cap la possibilitat que un dia o altre hi fes cap jo amb les mateixes intencions. De fet, ja en aquella ocasó vaig estar parlant amb l’editor de la possibilitat de treballar per la publicació de Partida. Al cap de menys d’un any, passava d’espectador a protagonista.

Per bé que dimarts és un dia intempestiu per a la vida social, vaig aplegar una bona colla de companys, amics i familiars, de manera que la sala es va omplir i vam passar una estona agradable parlant de literatura, de cultura i de Traiguera. Crec que les expectatives es van cobrir sobradament, tal com correspon a una publicació amb una projecció modesta com Partida, per més que a desgrat d’algun dels assistents no hi hagués cap crític literari d’anomenada en l’entorn bareloní. La presència dels assistents i la notícia donada altres que no hi van assistir ja em va satisfer.

Només em cal esperar que sigui la primervegada que hi pugui anar a fer presentacions. Des dels arcs de la sala de presentacions, la vista de la plaça de Catalunya al tard resulta del tot suggerent.

Anuncis

Deixa un comentari

